Odp: A4Tech nie chce działać ?

Autor: LEON (barnow_at_viper.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 15:13:11 MET DST

Witam!
Mam podobną myszkę A4Tech tylko WWW-5. I u mnie był podobny problem.
Najpierw przełożyłem wtyczkę z PS2 na com, co dało tyle, że na jakiś czas
przestała skakać. Potem znowu zaczęła. Okazało się, że jest przetarty kabel
i nie łączy poprawnie (był uszkodzony w połowie i w miejscu, w którym
wchodzi do myszy). Można to sprawdzić ruszając myszką i zginając w różnych
miejscach kabelek.
Jeżeli to problem kabla, to albo wymienisz go na nowy, albo skrócisz,
wywalając felerny kawałek.
Powodzenia!!!
                            Loen