Odp: A4Tech nie chce działać ?

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 12:43:42 MET DST

> mam płytę główną Gigabyte GA BX2000+ i myszkę A4Tech 4D (model WWW-9).
> kursor myszy zacina się zarówno na porcie PS/2 jak i na COM'ie,

Mam ta sama myszke (www-9) i ten sam problem .Mycha wariuje .Smiga po calym
ekranie ,wciska, zaznacza, itd. Czasami do tego stopnia , ze raz miusialem
wyciagac 3 pliki z kosza .Czasami sie zastanawiam czy rzeczy martwe nie maja
duszy ;)
Plyta Abit BE6 II , z celkiem 300_at_450, i tak samo czy Ps/2 czy serial , no
moze na serialu troche mniej.
Czy inni uzytkownicy A4-Tech 4D -www-9 tez sie z tym spotkali ?
Zna ktos mozer rozwiazanie problemu ?

--
Pozdrawiam
                                              RUSI