Re: DVD + K6-2

Autor: Macius (mcomsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 10:50:36 MET DST

Hej

Użytkownik "Nightmare" <bodek777_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> napisalem afaik - moglem sie rypnac...choc chyba nie.
> a swoja droga trza byc niezlym sexpertem by wyciagac wnioski o calej
> linii na podstawie jednego modelu ;PPPP
> i to jeszcze inzynieringsampler ;PPPP

;-))))
Mowie - to juz byl retail tylko ze wersja rozsylana do testerow - kupilem go
od PiLY (kojarzysz?).
On z kolei otrzymal go od ATI na troche przed premiera...
Zreszta moja aktualna karte (Rage 128 Pro) mialem tuz po amerykanskiej
premierze ;-))
Prawdopodobnie jeden z pierwszysch egzemplarzy w Polsce! Mozliwe ze pierwszy
;-)))))
Ale nie o to chodzi - karta byla cholernie stabilna, chodzila na FIC VA-503+
i nie sprawiala zadnych problemow!
Chodzilo to cudo na oryginalnych sterach przez prawie rok! Potem sciagnalem
nowe ;-)
Mozliwe ze z innymi plytami SS7 byly problemy - tak sie glupio sklada ze
kolega majacy nieco slabszy model (bez TV-Out) tez mial FIC-a...
Zreszta podobnie jest z TNT - na AOpen AX59 Pro i Gigabyte GA5-AX chodzi
super! Ale juz na takim Atrend-zie 5220 zdazaja sie problemy... Wszystko
zalezy od plyty, nie od karty...

--
[The Future. Get There First. AMD Athlon Processor]
[Maciuś] [Maciek Goralski] [ICQ: 69079560]