Re: DivX ;-)

Autor: P$ (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 23:11:05 MET DST

Pazurek" <pazurek_at_kki.net.pl> wrote in message

> [...]
na

> Odtwarzasz z CDROM czy z dysku? Jezeli z CD to sprobuj (o ile masz wolne
> miejsce) przegrac film na HDD i zobacz czy bedzie roznica w predkosci.
Moze
> problem tkwi w porysowanej plytce albo zabrudzonym czytniku?
>
> --
> Duke Nukem Forever w Polsce
> http://www.dnforever.w.pl/

Proponuje wyjac SBLive i teraz sprawdzic jak chodzi - to wykluczy karte
muzyczna
Ile masz RAMu bo jak 32 to moze sie okazac za malo .
Jezeli juz nic nie bedziesz mogl zrobic to przeinstaluj Winde , jesli znowu
bedzie do bani skombinuj sobie inna wersje Windozy np. Win98 , Win98SE , Win
2K , w roznych wersjach jezykowych .