Re: Reset kompa podczas pracy w sieci

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 21:58:19 MET DST

| Moj system to Winda 98 SE

[...]

Gdyby to byl W95 lub NT4 mozna przypuszczac ze zrodlem Twoich problemow jest
WinNuke ale z tego co wiem w W98 poprawiono juz te luke ale moze w wersji SE
znowu dali ciala. Sprawdzales czy jest odpowiedni wpis w rejestrze
zabezpieczajacy system przed atakami WinNuke'a?

P.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.