Re: cdromy assus

Autor: Timo'T (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 20:38:50 MET DST

> hey.
> pytanie: co się dzieje z cd drajwami assus'a, ze przestaja zalapywac plyty
> za pierwszym razem? musze wkladac i wyjmowac nawet dziesiatki razy. zanim
> zalapie. kiedys bylo OK

Hi

Niestety twoj naped zaczyna objawiac to co moj swego czasu (x36), oddalem go
do naprawy i tam dowiedzialem sie ze sklepikarz na 10 sprzedanych 8 juz
odeslal do serwisu :((. Wymienili mi na nowy (x40) i poki co ten dziala ok,
ale ciekawe jak dlugo.
Jesli masz jeszcze gwarancje to oddaj i najlepiej niech ciwymienia na naped
innej firmy.