Odp: Karta dźwiękowa - czemu tak cicho ?

Autor: Magda (dybcio_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 18:55:41 MET DST

Problem polega na tym, że jak przypadkowo zmieniam we wzmaczniaczu źródło
dźwięku, to prawie rozwala mi głośniki.
Nic nie da się zrobić, by nie trzeba było tak mocno kręcić gałą ?

Użytkownik semi <hagi_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:tVmi5.13353$ct3.315882_at_news.tpnet.pl...
> Podlacz wyj do wzmacniacza i juz.
>

> koturski napisał(a) w wiadomości: <1
5ii5.12313$ct3.292730_at_news.tpnet.pl>...