Odp: Krecenie Nvidia Riva Tnt2

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 16:34:18 MET DST


mam elsa erazor III pro i krecony cel466 na 582(83mhz szyna), standartowo
chodzi na na 145/160 chyba

w quake III (opengl) chodzi core/memory na 193/183
powyzej albo wiesza albo bledy powstaja
w UT(direct3d) chodzi tylko na 180/170 co ciekawe powyzej czesto UT sie
wiesza
wniosek ze openGL jest bardziej wytrzymaly na podkrecenia bo inaczej tego
nie moge sobie tlumaczyc
(choc nie wiem czemu)

Użytkownik Andish <izykand_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:FLxi5.14862$ct3.350536_at_news.tpnet.pl...
> Podajcie swoje wyniki podkrecania zegarow i opoznien pamieci na Nvidia
Rina
> Tnt2 (Pro).
> Moja to Apollo. Standardowo 125/173. Na 130/180 chodzi o.k., ale przy
probie
> obnizenia opoznien dostaje bledy.
> Gdzie mozna o tym poczytac?
> Dzieki.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Andrzej
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:27:38 MET DST