Odp: Odp: taryfa tpsa

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 16:18:21 MET DST

Zeus -- Nkt Ci nie każe korzystać z MS!
Nikt Ci nie każe korzystać z TPSA!
Możesz napisać własne systemy/programy!
Możesz zbudować własne siecie telekomunikacyjne!
I nie stawiaj obok siebie TPSA i MS, bo to ostatnie
wyrosło dzięki swojej pracy, a to pierwsze -- dzięki
pracy całego społeczeństwa i złem jest to, że to dobro
zostało nieuczciwie podzielone!
Nie zazdroszczę ludziom ich sukcesów!
A Wielkiego Billa -- polubiłem. :)
Lc.