Re: Plyty CD-R

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 12:38:54 MET DST

-= SUCHY =- wrote:
[...]
> Wedlug mnie najgorsze plyty to: BASF'y i niektore no name'y
> Najlepsze: Philips, Verbatim, Sony i Princo

Basfy są robione w IMHO 5 fabrykach - jakość od super do CDD. Odkąd 9/10
wylądowało w koszu nie ryzykuję.
Varbatimy są OK, innych z wymienionych przez Ciebie nie sprawdzałem. Sam
używam prawie wyłącznie CDR i RW TDK od > roku (dawniej
eksperymentowałem troszeczkę) i jeszcze się nie zawiodłem.
BTW te w plastikowym pudełku 25 szt są najlepsze do overburnigu >78
minut - niby to samo, a sprzedawane na sztuki nieco ponad 76.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm