Odp: DVD + K6-2

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 12:01:03 MET DST

> bzdury gadasz. Widziałem 2 zestawy na K6/2 - obie 400 - oba miały napędy
> Creative'a, tylko że jeden był z TNT2 + DXR3 a drugi był z ATI. Ten
pierwszy
> chodził troszkę lepiej, ale filmy można było normalnie oglądać

Ja, nie napiszę iż ty bzdury gadasz, tylko zwrócę uwagę na fakt iż TY takie
coś widziałeś - Ja widziałem coś innego...

Natomiast gość któremu to uruchamiałem uzyskał najlepszy efekt po
zastosowaniu ATI R128 16MB. Filmy dało się oglądać zrywał średnio raz na
dwie minuty - lecz ja mam wyższą normę i uważam to za słaby wynik. Z
Creativem + karta dekodera było jeszcze gorzej...