Re: golden orb

Autor: [KuFeL] (kufel_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 10:18:50 MET DST

jest mozliwosc zamowienia wyswylkowo w www.puicorp.com
cena jednego 15$ a przy podaniu hasla Astroboy przy zamawianiu online znizka 10%(Cena dotyczy modelu socket370, inne sa droższe). Jedyny problem to koszt przesylki ~50-70 PLN, W polsce najtaniej widzialem po 89PLN, takze gdyby skrzyknąć sie w wiekszą grupe i zamowic w jednej paczce wieksza ilosc to wyjdzie taniej niz kupic w Polsce. Na razie jestem w trakcie pisania listu do puicorp o podanie dokladnych kosztow przesylki do Polski.
Jesli ktos jest zainteresowany taka wspolna paczka to zaprawszam na priva, ja ze swojej strony potrzebuje 2 GO, jako ze BP6 i dwa celki mam.
Pzdr
[KuFeL]

--
Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/