Re: Problemy z duzymi dyskami (20 GB)

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 16:00:43 MET DST

Użytkownik KM <bolokm_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> 1. Seagate Barracuda ATA II 20 GB
> 2. Western Digital Caviar 15 GB
> 3. IBM 20 GB

więc jest to już problem uniwersalny - widziałem coś takiego w
Barracudzie - własnie po każdym resecie system się odświeżał, trzeba
było naprawiać rejestr...

nie wiem jaki macie płyty główne (choć znajomemu robiło się to nawet
na Abicie) - proponowałbym zainstalowanie driverów do sterowników IDE
dostarczonych przez producenta płyty - czasem pomaga.

inna sugestia, to próba obniżenia trybu pracy - jeśli twardziel
pracuje w udma - spróbuj zredukować do PIO4, (BTW: czy płyta
wykorzystuje i ma uaktywnioną obsługę udma/66 ?)

Grendel