Re: Zniszczenie dysku c:

Autor: mOSAd (osamosad_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 23:36:27 MET DST

Użytkownik "mike" <prodrive_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
danych.
[ciach]

> Napisz co to znaczy-zniszczyl :
> -zdjal partycje
> - sformatowal
> - nadpisal sektory

Sądzę, że Kris777 ci na to nie odpowie, a informatyk lub "informatyk"
uznał,
że zwykłymi - programowymi - narzędziami rzeczywiście nie uda się nic
lub
niewiele odzyskać, ew. uznał że jest to trud nieopłacalny. Ale
rzeczywiście
dobrze byłoby wiedzieć, co to był za wirus - powinna wystarczyć nazwa.
Konfig kompa oraz sposób instalki W98 też jest istotny - format,
partycjonowanie,... Ale IMHO nie liczyłbym na żadne konkretne
odpowiedzi
kogoś kto nie ma/nie miał fizycznego kontaktu z uszkodzonym
komputerem/dyskiem - czyli nikogo z grupy ;-( Czyli raczej będzie to
tylko
teoretyzowanie i ew. słuszne lub nie (ciężko stwierdzić) zwalenie winy
na
informatyka.

pozdrawiam,
mOSAd

PS.
Właśnie przejrzałem wcześnieszy post Kris777 :
>Jak odzyskać dane z dysku w którym nie widać partycji C,
prawdopodobnie
>wirus. "Boot master" zamazał się.
W takim razie instalka W98 rzeczywiście nie była najszczęśliwszym
rozwiązaniem... bo dałoby się prawdopodobnie dużo albo wszystko
odzyskać,
a tak to jedynie można pogdybać... (wyrazy współczucia dla Kris777)

/*
// mOSAd
*/