Odp: Drukarka Canon2000 ?

Autor: Mareosz (mariusz_at_planet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 18:13:02 MET DST

> Witam !
>
> Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z drukarka Canon 2000 ?
Nie
> wiem o niej duzo, poza tym, ze cartridge z atramentem do niej sa wyjatkowo
> tanie (okolo 40 zl), w porownaniu z wkladami HP (okolo 150 zl). Warto ja
> kupic ?
Ja taka posiadam, jak na moje domowe potrzeby jest w zupelnosci
wystarczajaca, drukuje dosc ladnie i jest tania w eksploatacji (pod
warunkiem, ze uzywasz napelniaczy, ja leje do zbiorniczka pierwszy lepszy
tusz jaki akurat jest w sklepie i jeszcze nic sie nie stalo), a gdyby cos to
nowa glowica wraz z atramentem kosztuje okolo 170zl.
Sterownic drukarki ma przydatna dla mnie funkcje-druk 4 stron na jednym
arkuszu.
Poza tym jest mala i lekka, tylko troche wolna w trybie photo.
Zaznaczam, ze nie jestem specem od drukarek, to tylko moje zdanie na jej
temat.
Pozdrawiam mariusz_at_planet.pl