Re: Odp: Problem z Win 98 czy z plyta?? Pomocy!!

Autor: BIBAS (bibas_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 17:02:04 MET DST

zorro napisał(a):

> Moze równiez cos "bolec" plyte... Ja stawialbym na te mozliwosc.

Mozliwe ze masz racje - nie przecze, choc z drugiej strony bledy kernela i
explorera w wielu przypadkach wynikaja z uszkodzonej pamieci.
Akurat wymienilem pamiatke w sprzecie klienta - mial podobne objawy jak
Krzysiek i w tym przypadku pomogla wymiana pamieci na nowa.
Moja rada: Sprawdz kompa wkladajac inna pamiec. Jezeli nie pomoze to
zgadzam sie z Zorrem.

Pozdrawiam BIBAS