IrDA

Autor: Andrzej Placzkowski (anpicom_at_medianet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 09:06:31 MET DST

Czy ktos z grupowiczow moglby mi podpowiedziec jak uzyskac dostep do zlacza
IrDA pod Win98.
Pod Win95 port IrDA jest poprostu udostepniony jako kolejny COM, ktory moge
otworzyc, pisac i czytac. Niestety pod Win98 jest calkim inaczej. Port
podczerwieni instaluje sie automatycznie jako karta sieciowa. Potem musze
zainstalowac program obslugi podczerwieni, ktory teoretycznie emuluje mi np.
COM4. Emulowany port daje sie otworzyc ale nie moge nic wyslac. Widze
natomiast, ze program obslugi podczerwieni wysyla dane (moge je odebrac z
drugiego komputera), wiec ogolnie system dziala.

Pozdrawiam i dziekuje za ew. pomoc.
Andrzej