Sandra 2000 i PLL test

Autor: Luqas (luqas_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 10:56:32 MET DST

Szanowni Grupowicze, otóż mam poważne pytanie dotyczące wymienionej w
temacie Sandry 2000.
Po włączeniu i wybraniu Motherboard information Windows zaaplikował mi zwis.
Po przeczytaniu FAQ Sandry okazuje się, że niektóre płyty tak robią gdy
Sandra bada PLL coś tam (sorki, nie pamiętam).
I od tej chwili tragedia....
Norton Utilities zaczął źle rozpoznawać wielkości partycji powyżej 2GB...
głupim pomysłem było użycie go do naprawy, uciął ostatnie partycje, zostawił
pierwsze dwie (poniżej 2GB każda). wywaliłem Nortona i wszystko działa ale
wolałbym aby Norton też działał....
Poz atym od tego czasu kilkakrotnie instalowałem W98SE, różne drivery do
TNT2 M64 (teraz Fachmany 1.5:))) i nie mogę zmusić karty do prawidłowego
odtwarzania filmów (mpeg i divx).
Brak interpolacji, płynnego przejścia kolorów itd.
A w gierkach wszystko ok.
O co może chodzić?
Pozdrawiam i bardzo proszę o jakieś sugestie bo mnie krew zalewa:(((
Łukasz Góralczyk