Re: myszka PS/2 i win95

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 10:30:16 MET DST

Użytkownik Piotr Łącki <piotr.lacki_at_martin-bauer.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:

> no wlasnie nic nie mam w bios'sie co by moglo za to odpowiadac

zaraz, a czy port ps/2 i com są na płycie (ATX ?) czy też na śledziu
? Jesli na śledziu - spróbuj odkręcić go i "zawiesić w powietrzu" tak
aby śledź nie stykał się z obudową - wtedy uruchom kompa, jeśli będzie
trzeba wywal sterownik z listy urządzeń i "odświerz" listę.

po co to ?
kiedyś spotkałem się z czymś takim, że najprawdopodobniej na zasilaczu
było przebicie i gdy napięcie szło na śledzia - windowsy zaczynały
głupieć - zgłaszały, że nie mogą odnaleść myszki, wyłaziły błedy
ochrony itp. ....pomogło tymczasowo odizolowanie śledzia (taśmą
klejącą) od obudowy.

Grendel