Re: IrDA

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 09:46:35 MET DST

>Oki! Tylko znów to pytanie czy wspomniana płyta ma to złącze???

Jak to jest płyta pentiumowa, to na 90% takie złącze być powinno. Sprawdź to
w instrukcji, albo na stronie producenta...

>Bo nie wiem czy mam wlec kompa do sklepu bo jak mówiłem jest jeszcze
>nagwarancji i ma plomby :-(

Co za idiota go zaplombował?! PC to jest architektura otwarta, i nikt nie ma
prawa go plombować, po co sobie na to pozwoliłeś? Teraz jak będziesz chciał
coś dołożyć, to będziesz za to płacił serwisantowi.... Poza tym, w sklepie
możesz tylko sprawdzić czy takie złącze ma, bo jak dasz serwisantowi (albo
powiesz mu że chcesz podłączyć taki układ) układ do podłączenia, to ci powie
że właśnie utraciłeś gwarancję...

>Tutaj oczywiście też pytanko w której części BIOSu(Award) bo
>przejżałem
>cały ale nic takiego jak IrDA nie znalazłem ale może nie wiedziałem
>gdzie szukać.

Słuchaj, o ile pamietam jest to w zakładce peripherial. Tam będziesz miał
określone porty com. Wchodzisz na 2 port, i zmieniasz aż natrafisz na opcję
irda. Mogę to sprawdzić w domu, bo tutaj nie mam awarda...

>Coś czuję,że do tego jeszcze daleka droga :-(

Wydaje ci się. Gdyby nie te plomby, to już byś miał.....

Pozdrowionka