Odp: BE6-II , modem i blad 678

Autor: KM (bolokm_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 08:18:36 MET DST

Tez mialem ten problem.
Zdecydowanie pomogla u mnie zmiana systemu z Win98SE na Win98.
U kumpla to samo. Przypuszczamy ze Win98SE ma jakis blad i nie wspolpracuje
prawidlowo z niektorymi modemami. Mam jednak innego kolege, ktory na Win98SE
nie ma problemow z modemem.
Moja rada: Przeinstaluj Windowsa 98SE na starsza wersje. Co Ci szkodzi, i
tak Second Edition nie ma zbyt wiele poprawek w stosunku do Win98.
KM

Użytkownik Waldemar Konieczny <wkoni_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2s%h5.8750$ct3.208053_at_news.tpnet.pl...

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl