Kamera USB

Autor: Dariusz H. (darhad_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 02:49:00 MET DST

Mam kamere Logitech QuickCam Express (na USB). Wszystko jest ladnie i
pieknie (na pewno brak konfliktow sprzetowych, wszystko na swoim miejscu w
menadzerze urzadzen). Jak tylko chce wyswietlic podglad z kamery, to po
kilku sekundach robi sie stopklatka i to czym probowalem to
zrobic(przewaznie NetMeeting albo software producenta kamery) zawiesza sie.
NetMet pada zaraz na amen(daje sie wylaczyc przez CTRLALTDEL), a QuickCam
soft pada po kilkunastu sekundach, chyba ze zdaze go zamknac. Ponowne
uruchomienie tych programow zawiesz system. Po kazdym z takich wypadkow,
niezaleznie czy system padl calkiem, czy jest na chodzie nie da sie go
zamkac. Teraz mam 98SE, ale to samo bylo na zwyklych Win98. Mam Shuttle
591P MVP3, K6 II 533 (chodzi jako 500, a przedtem mialem 350, ale sie
usmazylo), Savage 3D, 32MB RAM. USB wyprowadzalem z plyty na sledziu, bo nie
ma gotowych wejsc z tylu.
POMOCY.