Modem Zoltrix Spirit ciekawostki

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 01:40:37 MET DST

Plyta Abit BE6-2, modem Zoltrix Spirit 56k w PCI2 (liczac od AGP) laczy sie
na 50000, wszystko ok. Nastepuje zmiana graficznej, przemeblowanie w slotach
no i trzeba przelozyc do innego gniazda (PCI2 jest lepsze dla innej karty, P
CI4 tez zajete)
PCI5 - modem laczy cie, slychac piski, ucisza sie i komunikat "brak odpowied
zi"
PCI1 - modem laczy sie na 48000 (czasami mniej ale nigdy wiecej)
PCI3 - wreszcie wszystko w porzadku, dziala na 50000...
We wszystkich powyzszych sytuacjach wszystko z punktu widzenia systemu prawi
dlowo, zadnych konfliktow, trzy tygodniowa praca i testowanie z kilkukrotna
rotacja modemu miedzy slotami wiec wykluczam przypadek.
Co do spadku predkosci w PCI1 to byc moze sasiednia karta (graficzna) wytwar
za zaklucenia, ale na rozlaczenie na PCI5 nie mam zadnej teorii (jedyne co m
i sie nasuwa to wspoldzielenie sygnalu bus-master z kotrolerem HPT366)

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_z.pl - ICQ 4289653