Re: Do uzytkowników Dreamweavera...

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 20:50:01 MET DST

daniel_at_sol.put.poznan.pl (Bad Medic) napisał(a):

>Czy mozna jakos skonfigurowac ten program zeby mozna bylo uzywac w nim
>polskich liter (prawy alt+litera).

Mozna przeedytowac skroty, ale musialbys pogrzebac w "menus.xml"
- ktos z pl.comp.www juz to kiedys robil, popros tam ladnie,
to Tobie podesla. Wole troche inne rozwiazanie:

>Mam ustawiona klawiature polska programisty, ustawienia narodowe
>polskie a to cos ciagle mi wlacza opcje programu zamiast pisac po
>polsku

Akcent twoim przyjacielem ---> http://windows.online.pl
Po zainstalowaniu polskie znaczki beda dostepne zarowno jako
RALT + litera jak i ~, litera.

FUT: pl.comp.www

pzdrfk,

Marcin