Odp: Dowolna rozdzielczość W 9x

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 20:11:48 MET DST

Użytkownik Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39864fa6.4731294_at_news.icm.edu.pl...

> Naprawde?
> Jest taki program. Nazywa sie vi - i sluzy do edycji /etc/XF86Conf,
> konkretnie linii odpowiedzialnych za timing karty... tyle ze to bajka
> jakby z ciut innych systemow operacyjnych, pod winda sie chyba tak nie
> daje.

W windzie tez sie da, do tego sluzy Regedit - trzeba pogrzebac w
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0000\Sett
ings\VideoParameters gdzie podobnie jak w XF86Config sa ustawienia timingu
karty.
Nie jest to jednak zadanie dla laika, jest tam kupa liczb w systemie hex.
Metoda prob i bledow udalo mi sie ustawic rozdzielczosc 960X720,
ktora dziala bez zrzutu - karta Matrox G200.
Inne rozdzielczosci z pewnoscia tez sie da ustawic ale nie meczylem sie
z tym wiecej. Podejrzewam ze isntnieje jakis programik ktory to potrafi
jednak nie znam takowego.
Jesli by ktos cos takiego mial tez chetnie skorzystam.
Jesli ktos chce wpis do rejestru dla ustawienia 960x720 to moge podeslac.

pozdrawiam
Janulus