Odp: Problem z Vortexem2 - nowy!:-((

Autor: Paweł Handzlik (phand_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 19:01:08 MET DST

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qhOIOSRRpb2uRmm2ui8ftrK6IbhR_at_4ax.com...

> masz wlaczona opcje w biose Assign IRQ to VGA ? U mnie wlaczenie jej
> powoduje to ze inne urzadenie nie dostaje tego samego przerwania co
> karta graf ...

Wlaczone caly czas i nic. A jedyny slot na ktorym chodzi karta jest PCI2
(2-gi od gory). Na szczescie zaklocenia sa na tyle male, ze przy niezbyt
glosnym dzwieku raczej ich nie slychac (caly problem w tym, ze muzyka to
kombinacja dzwieku i jego braku ;-)).

W weekend wybieram sie na urlop - moze nad morzem wpadne na jakis pomysl...

Pozdrawiam,
PawelH.