Re: propozycje

Autor: Krzysztof Sycz (sycz_at_sowatech.com.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:31:23 MET DST

>Jesli ktos ma czas to moze mi ulozyc zestaw za 4 tys.(ceny detaliczne)
>bez monitra i karty dzwiekowej glownie do grania, ale takze do obrobki
>grafiki, lecz oczywiscie nieprofesjonalnej.

Mogę Ci dać poradę: Jeśli ułożysz sobie zastaw to w sklepie nie daj się
namówić sprzedawcy na zmiany w konfiguracji. Jeśli czegoś nie maja na stanie
to niech sprowadzą, nie daj Sobie zamienić swojej konfiguracji na coś co
aktualnie mają na stanie. Ja ułożyłem sobie konfigurację i też w sklepie
marudzili, ale nie mieli wyboru. I dziś po 2 latach mój sprzęt nie jest
hitem, ale nie mam z nim kłopotów i windows95 przeinstalowuję raz w roku dla
świętego spokoju.

Kriss