Odp: czcionki

Autor: Mariusz B. (marbu_at_polbox.com)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 15:42:33 MET DST

Witaj
Tez sie meczylem kiedys nad tymi rzeczami, jak chcesz to przesle dokladny
opis jak to zrobic.
To jest oficjalny blad w Office (programiści do d......)
Czekam na odpowiedz (bede wiedzial od razu)
Pozdro

Użytkownik PPatricko <patricko_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rLFh5.4547$ct3.105881_at_news.tpnet.pl...