Re: programy FTP

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 15:23:39 MET DST

| Szukam porady w temacie pragramu do FTP
| wspaniale byloby gdyby spelnial kilka warunkow:
| - poreczny
| - wznawianie sciagania plikow(dociaganie)
| - obsluga kilku sesji na tym samym lub innym serwerze
| - instalka mala objetosciowo :)
| - drobna sprawa-> must be pod Windowse

Polecam bezplatny, maly objetosciowo (niecaly 1MB na dysku), poreczny, z milym
interfacem oraz kilkoma "ciekawostkami" LeechFTP. Co ciekawe umozliwia on
jednoczesne przegladanie zawartosci katalogow, plikow serwera oraz
upload/download. Posiada wbudowana wyszukiwarke FTP z mozliwoscia sortowania
rowniez wg. odleglosci serwera od Ciebie :). Wiekszosc potrzebnych ustawien jest
"pod reka" (nie trzeba grzebac po roznych rozbudowanych menu). Oczywiscie
posiada mozliwosc kontynuacji uploadu/downloadu. Polecam.

3m sie
P.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.