Odp: Jaki antywirus?

Autor: JaF (jaf_at_123poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 11:02:34 MET DST

Użytkownik Sołek Marek <somar_at_agh.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m3e8u$7ck$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [ciach]
>

> Nie wydaje mi sie to wielka niedogodnoscia, poniewaz i tak musisz go
> rozpakowac a wtedy program antywirusowy powinien je sprawdzic.
>
> Somar

Jeśli na kompie na którym rozpakowujesz masz antywirus. Ja często
na jednym kompie ściągam pliki z Internetu, które następnie wykorzystuję
na innych komputerach, sieciach itp. A tam nie zawsze trafia się dobry
antywirus,
albo nie ma go wcale.
Więc jeśli mój antywir nie szuka wewnątrz archiwów, to mam dodatkową
robotę - rozpakowanie wszystkich rar-ów, zip-ów itp.

Jacek F.