Odp: jaka roznica miedzy SSE a bez , oraz 3DNow i bez

Autor: Marlow (rdydo_at_daniel.pik.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 09:27:31 MET DST

 czy dodatkowe instrukcje sa warte tej sporej roznicy w cenie - gdzie sie to
> ujawnia , jakie programy z tego korzystaja

Na przyklad Direct X z nich korzysta, a dokladnie Direct3D. Wiec zatem sporo
gier

> w Winampie nawet mozna sobie przelaczac 3DNow, MMX i jeszcze cos tam
> ale znowu roznica (patrzylem na obciazenie proca) byla pomijalna.

E tam u mnie obciazenie spada o jakies 20 procent do 30-stu dzieki MMX
(Winamp) Przyspieszenie w aplikacjach to wlasnie te kilkadziesiat procent.
Ale z czasem powstanie tych aplikacji wiecej.

Pozdrawiam Rafal