Re: IBM -Bad sectory

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 23:38:12 MET DST

Witam

El Presidente wrote:

> "Zbynek Ltd." <sp2scf_at_priv4.onet.pl> stwierdza:

> Test ma dwie opcje - standardowa i dokladna - zapusc dokladna.

Zrobilem juz to. Nawet wlacznie z testowaniem zapisu calego dysku- test
niszczacy dane.

> Nalezalo by jeszcze :
> 1. Ustawic w setupie komputera typ dysku na auto (porownac rozpoznane
> parametry dysku z opisem na dysku );

Mialem LBA. Czyli jak sie nalezy.
Juz ni chce mi sie mieszac. Odrestaurowanie systemu zajelo mi za duzo
czasu.
Poczekam na odpowiedz IBM-a

> 2. Skasowac i ponownie zalozyc partycje;

Juz robilem na kilka sposobow: FAT16, 32 i mieszany.

> 3. Wykonac fdisk/mbr;

Jak 1.

> 4. Sformatowac - jesli dalej beda bady, to dysk jest zly(do serwisu);

Juz sprawdalem. Bez zmian.

> Jesli w serwisie nie chca przyjac, to poprosic o uzasadnienie na
> pismie i skierowac kroki do kierownika sklepu.

Jak 1.

Pozdrawiam

--
Tylko prawdziwi twardziele nie robia backupu.
    Zbynek,  sp2scf_at_friko4.onet.pl      ewent. sp2scf_at_polbox.com