Re: Duron czy Celeron? oto jest pytanie...

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 22:45:21 MET DST

"Scream [HCP]" <scream_at_hcp.pl> stwierdza:

>z czym kompatybilny, jak i co do tego ma procesor ?

Po pierwsze - kompaDEBILNY (taki maly zart). Po drugie nalezy
rozpatrywac procesor+chipset razem (co z tego ze szybszy procesor jak
bedzie ograniczany przez wolny chipset). Co do Athlona to mnie
osobiscie powstrzymuje przed jego stosowaniem brak dobrego chipsetu
produkcji AMD (chipsety VIA sa takie sobie - mam cicha nadzieje ze to
sie zmieni). Mala uwaga: nieintelowskie chipsety maja slabe wsparcie w
rodzinie JedynieSlusznychSystemowOperacjnychM$ i trzeba zadawac
rozmaite patche i laty robiace dziwne zeczy z ww systemami, a kazda
taka lata czy patch moze pogorszyc stabilnosc JSSOM$. M$ jest zbyt
skostnialy na to zeby zrobic platforme systemowa naprawde niezalezna
od sprzetu. Jeszcze jedno - tani to nie znaczy zly, ale tani(chipset)
bedzie uzywany masowo przez firmy robiace tanie plyty - a jakie sa
tanie plyty kazdy widzi. Kroniec i kopka, to jest koniec i kropka.