Odp: rejestr

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 21:07:34 MET DST

Użytkownik Mariusz <amvid_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m43lb$kef$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Cos tam zainstalowlem i mi sie namieszalo, wiec chce "cofnac sie" w
czasie,
> . Wrocic do konfiguracji sprzed instalacji.
> Mariusz.

Zrób tak.
Uruchom kompa w wierszu poleceń (ale nie pod Windą!!).
Wpisz polecenie scanreg /restore. Wywoła to program do odtworzenia rejestru.
Za chwile zobaczysz spis kilku kopii rejestru z datami kompilacji. Wybierz
właściwą datę i zatwierdz chęć przywrócenia rejestru. Po tym uruchom
ponownie winde i powinno dzialac.
Sprawdzilem empirycznie.
Działa.

Tomek (Floyds) Grabowski