POMOCY, problem z Abitem BF6

Autor: Tomasz Bogacz (t.bogacz_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 18:58:22 MET DST

Kilka dni temu zmienilem plyte z PC Chips M721 na Abita BF6. Od tego czasu
pojawia sie pewien problem:
kiedy polacze sie z internetem przy uzyciu terminala Ericsson HiS (SDI)
wpietego do portu szeregowego, po kilku minutach klawiatura albo zawiesza
sie i przestaje dzialac w ogole, albo dziala nieprawidlowo, tzn. klawisze sa
jakby pozamieniane.
Wyjmowalem wszystkie karty z komputera, probowalem roznych ustawien a nawet
wersji biosa i nic nie pomoglo.
Z odlaczonym hisem nie udalo mi sie doprowadzic do zawieszenia klawiatury.
Urzadzenie na bank jest sprawne, bo z PC Chipsem dzialalo wszystko OK.
Dodam, ze probowalem podlaczac rozne klawiatury i nie pomoglo.
Problem pojawia sie duzo szybciej w sytuacji gdy mysz jest wlaczona do portu
PS/2 niz do COM.

Czy da sie jakos samemu naprawic ten problem, czy plyta jest uszkodzona.
Jesli jest uszkodzona dosc trudno bedzie mi udowodnic jej wade sprzedawcy.

Odpowiedzi prosze kierowac na priva. Za wszelkie rady z gory dziekuje.

Tomasz Bogacz