nagrywarka do rzadkiego używania

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 18:06:26 MET DST

  Chciałbym kupić sobie nagrywarkę, aby bez problemu móc w dowolnej
chwili zgrać sobie rzeczy na płytkę. Jest mi to potrzebne wyłącznie
na własny użytek, nie sądzę, bym nagrał więcej niż jedną płytkę
miesięcznie. Zastanawiam się, czy warto zaryzykować i kupić
nagrywarkę używaną? Do tego słabej firmy - takiej jak Philips?
Wiem co o nim sądzicie, ale skoro nagrywarka jest ogłaszana
jako sprawna, a kosztuje poniżej 500zł...