Re: Riva TNT2 & AMDK6-2

Autor: Jakub Rogalewski (jakubaro_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 17:07:04 MET DST

Użytkownik Pustelnik, Marek <marek.pustelnik_at_invar.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:A0610CB6E246D411A9E6006008A572C2267F5C_at_PDCSYSTEM...
> Mam problemy ze współpracą AMDK6-2 z kartą riva tnt2 64.
> Jedyny tryb jaki udaje się uruchomić to 640-480 16 kolorów - reszta przy
> próbie zmiany wiesza się (win95/98/nt).
> Czy miał ktoś podobny kłopot?
> Z góry dzięki za odpowiedź.

AMDK6-2+RivaTNT2 M64 tozawsze prędzej czy pózniej zawodzi, zdania są
podzielone czy to wina Rivy, czy procesorów AMD, że sysię ze sobą gryzą.. Na
chipsetach VIA zawsze wywalają się w akceleracji 3D, jeśli ktoś ma odmienne
doświadczenia, hcętnie się z nimi zapoznam, podobna na chipsetach Ali,
potrafią działą, ale tęe się wieszają. Sporo osób uważa że to wina
niezgodniści działania slotu AGP z AMD, może. Napewno AMD + VooDo działają
dobrze, Intel 740 też spoko. Jak możesz to wymień tą Rive na coś innego. A
jaeśli Ci się uda ją zmusić do stabilnego działania z AMD to podziel się
proszę swoimi doświadczeniami.
PS: Jaką masz Płytę główną, chipset, itd.?
Powodzenia :-)))))