Re: AMD czy nie

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 16:58:46 MET DST

Perun czyli Tomek wrote:
[...]
> sie najbardziej kompetentny z tych ktore widzialem w sieci. Jak ktos ze
> specjalistow moglby sie z nimi zapoznac i to jakos skomentowac to bylbym
> wdzieczny bo mam zamiar kupowac nowy komp i nie chce wtopic.

Przecież masz cały wątek "specjalistów" i komentarzy ;)

BTW. Pewna osoba biorąca udział w dyskusji porównywała swego czasu
celerona i K7.
Pochwaliła K7 - zgadnijcie kto?
Odpowiedź jest tu: http://amd.iq.pl/benc_vik7.shtml ;)

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl