Odp: Wiatraczek

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 11:58:39 MET DST

> Czy istnieje mozliwosc wylaczenia wiatraczka chlodzacego, ktory znajduje
> sie z tylu kompa i czy jest to bezpieczne ?
Ja mialem kiedys tego typu awarie za czasow Pentium 100 mianowicie
zostawilem na noc wlaczony PCet z zacierajcym sie wiatrakiem i wiatrak
stanał jak przyszedlem rano to do obudowy nie moglem sie dotknac miala na
oko z 60stopni. Pod zasilaczem byl przykrecony dysk 1.2GB Conner i ta
temperatura tak mu zaszkodizla ze za kilka dni padl.
Wniosek: nie mozna zatrzymywac tego wiatraka, jak robi duzo szumu to go
wymien i tyle.

--
Pozdrawiam