Re: IBM -Bad sectory

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 13:42:26 MET DST

Witam

El Presidente wrote:

> Dnia Sat, 29 Jul 2000 22:07:01 +0200, "Zbynek Ltd."
> <sp2scf_at_priv4.onet.pl> z wielkim trudem zapodaje:

> Dziwne.
> Ze strony: http://www.storage.ibm.com/techsup/hddtech/welcome.htm
> zassij Drive Fitness Test - tym programem przetestuj dysk.

OK. Dzieki.
Ostatnia dobe odrestaurowywalem system po dokladnym, niszczacym dane,
tescie dysku.
Stad opoznienie. Pewnie juz tego nie przeczytacie:-) Na tej grupie jest za
duzo maili. Tylko bezposrednio zainteresowani sa w stanie sledzic watek do
konca.
Zapuscilem test i nic nie pokazal. Hmmm... to moze rzeczywiscie DOS/Windows
sa systemami, ktore niepoprawnie definiuja przestrzen dyskowa? Bo
oczywiscie ten bady sa nadal.
W kazdym razie napisze maila do IBM-a. Zobaczymy co Oni na to.

Pozdrawiam

--
Tylko prawdziwi twardziele nie robia backupu.
    Zbynek,  sp2scf_at_friko4.onet.pl      ewent. sp2scf_at_polbox.com