podkręcanie- Celek 400 MHz i Asus P3V4X

Autor: Dr Jekyll (elsinore_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 12:46:24 MET DST

    Mam kłopot z tym zestawem. Asus jest na Slot1, a Celek, jak to Celek, na
przejściówce. Rzecz w tym, że albo ja nie umiem czegoś zrobić, albo Asus
zadbał o to, żeby bez ich firmowej przejściówki nie dało się zmierzyć
temperatury proca. Nawet próbowałem już znaleźć tę przejściowkę, ale
wszędzie patrzą na mnie, jakbym pytał, czy nie mają reaktora atomowego do
Fiata. Co więcej: jedna firma nawet mi ściągnęła Asusa, cóż, kiedy są trzy
modele, a ja mam akurat węższą obudowę i ten, który już kupiłem (za pół
bańki zresztą) nie wszedł. Nie mam wprawy w podkręcaniu i trochę się boję
tak na pałę, bez kontroli temperatury. Rozwiązania widzę takie:
1. Jest jakiś knif, o którym nie wiem, odnośnie ustawiania kontroli
temperaturki mojego mobo. Co prawda, z instrukcji faktycznie wynika, że nie
mam się co trudzić i bez przejściówki pa-pa, ale może się to jakoś
obejdzie?... Jeśli ktoś coś wie, proszę o help.
2. Można gdzieś zdobyć tę #@$ przejściowkę, model S-370-L (do małych obudów,
to właśnie to "L"). Prośba jak wyżej.
3. Można coś podziałać z jakimś softłerkiem, choć za Boga nie wiem co, jak
nic tej temperatury nie mierzy... Co? Jak?
4. Jakoś spróbować jednak bez kontroli, ale wtedy potrzebowałbym wsparcia
psychicznego. Musiałbym wiedzieć, do ilu MHz można to zrobić bezpiecznie -
tak naprawdę bezpiecznie - a żeby był już efekt, o co jeszcze należałoby
zadbać itd. Nawiasem, jak i czym najlepiej podkręcać? Poradźcie!

Dr Jekyll