Re: Archiwizacja na CD-RW przez LAN

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 08:24:57 MET DST

Użytkownik "Zbig" <zbxxx_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
:
: Potrzebuję urządzenia do archiwizacji. CD-RW wydaje się być najlepsze.
: Jest tylko jedno pytanie: czy da się z niego korzystać przez sieć z
: kilku kompów - mam tu na myśli oczywicie zapis.
: Co najwyżej, trzeba będzie najpierw robić kopię danych na kompie z
: nagrywarką, a potem lokalnie nagrywać(?)
:
: Czy ktoś ma doświadczenia w w/w temacie?
:

Tak, ja mam. Nagrywarki (czasem) uzywam w firmie do
archiwizacji danych kolegow. Niestety, predkosc przesylania
danych przez LAN nie za bardzo sprawdza sie przy nagrywaniu,
zatem trzeba zrzucac material do wypalania na dysk lokalny.
Jesli jeszcze jestes przed zakupem sprzetu, to polecam goraco
SCSI, i to niekoniecznie z dyskiem SCSI w parze ...

Pozdrawiam,

Krzycho