Re: Wiatraczek

Autor: viking (viking_at_free.com.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 08:10:45 MET DST

witam

>Theopij <theopij_at_inbox.pl> w artykule
>news:2Jch5.67032$pD2.1420619_at_news.tpnet.pl pisze...

a ja wylaczylem wiatrak w zasilaczu nie pomagalo obnizanie napiecia
zasilajacego wentylator (chociaz wentylator byl nowy pewnie zla geometria
lopatek smigla) zasilacz dziala bez problemowo po kilka godzin dziennie
(radiatory w zasilaczu sa zimne, zasilacz o mocy 300Wat!! )
zasila 486dx4 120 , grafika,karta sieciowa 3com,kontroler SCSI z dyskiem
SCSI 2 Gb
Pzdr
Viking ICQ 36528562