Re: SDI - pytanie pilne

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 02:16:25 MET DST

| odpuscic i czysty strumien ppp od razu dawac. i te "drivery" dla
| Windows to po prostu skrypty uruchomieniowe z pustymi initstringami i
| natychmiastowym odpaleniem protokolu ppp. Ot i wszystko.
jeszcze jeżeli można prosić o odpowiedź:
jak to jest z DNS wpisujesz te co przy dostępie dial-up do tepsy czy może
zaznaczasz przydzielenie przez serwer?
jak w końcu jest z numerem IP kiedy go dostajesz (o ile wogóle ) ?
jak długi jest przewód do komputera ? (będę przecież musiał pogrzebać przy
kablach telefonicznych)
Wiem że temat był wielokrotnie wałkowany ale rzeczowych odpowiedzi, na
powyższe
pytania nie znalazłem, i wole wiedzieć wszystko (o SDI) zaczym popełnię ten
błąd i zwiąże się z tepsą na dobre poprzez HIS.
TIA

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl    PGP Public Key