Re: polozenie obrazka na pulpicie

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 01:04:37 MET DST

On Sun, 30 Jul 2000 11:56:58 GMT, "Kocur" <nephilim_at_klienci.pkobp.pl>
wrote:

>Czesc
>Mam problem:
>Zeskanowalem sobie zdjecie. Chce umiescic je na pulpicie lecz nie na srodku
>lecz na przyklad w prawym gornym rogu. Kiedys czytalem jak to zrobic, ale
>zapomnialem. Czy moze mi ktos podpowiedziec?
>Z gory dziekuje.
>Pozdrowienia

musisz sobie ustwaic wyswietlanie pulpitu jako active desktop>strona
sieci WEB (ale bezsens siec= web). pozniej we wlasciwosciach ekranu
(ikona monitora) w zakladce siec web trzeba ustawic w odpowiedni
obrazek. teraz mozesz juz klikajac na tym obrazku przeciagac go po
pulpicie
pozdrawaim

Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl