Re: "Uspienie" kompa nie dziala...

Autor: Janusz (hudson_at_cad.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 00:02:51 MET DST

fakt...hibernacja dziala ..to nie bajka :)
dziala szybko i skutecznie ..
ja mialem inny problem i na raize go nie mam ale prawde mowiac
nei wiem skad sie on wzial....
Otoz dajac w win2k zaknij i zakoncz - resetowal kompa i
startowal system od nowa. zas restart dzialal odwrotnie - wylaczal
kompa....

mial ktos kiedys taki przekret? ciekaw jestem co bylo powodem..

pozdrawiam,
Janusz