Odp: nie 'widac' calego dysku

Autor: MaxYm (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 23:18:04 MET DST

hmmm.... nie wiem czy dobrze robie... jestem troche lamerem... staje na
twoim poscie i robie "odpowiedz grupie"... u mnie moja odpowiedz wyswietla
sie w porzadku - czyli po twoim poscie w odpowiednim watku. A u ciebie cos
nie tak? dziwne....
Jak widac poprawilem sie i "wycialem zbedne smieci". Pasuje?
Amen (wiecej roszczen na priv - nie zasmiecajmy grupy)