Odp: Dysk szajsung i UDMA66

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_tme.szczecin.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 23:04:54 MET DST

Mam program do przelaczania trybow w dyskach Samsung jak kogos to
interesuje, zapraszam na priv.

Pozdrawiam,

Michal Sztuk
sztuk_at_wp-sa.pl
Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl

Użytkownik Bartosz Rafalski <bartek_at_finskog.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:397DBFB1.394B2E0D_at_finskog.com.pl...