Problem z zamazaniem tablicy HDD

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 22:01:07 MET DST

No wlasnie po moich probach z zainstalowaniem kolejnej wersji Linuxa i
uzyciem polecenia fdisk/mbr nie moge usunac partycji rozszezonej Linuxa z
dysku twardego. Mam dwa dyski oba Maxtory 8,7GB na HPT366 a drugi 5,7GB na
BXie.
Plyta głowna ABIT BE6-II v1.0. Problem jest z 5,7GB. Kiedy podpiety jest
tylko ten dysk wowczas fdisk nie chce sie w ogole uruchomic, pokazuje sie
tylko pytanko o obsluge duzych dyskow i po odpowiedzi tak lub nie program
zakancza swoje dzialanie. Gdy podepne 8.7 jako primary a 5,7 jako secondary
na BXie to uruchomie fdiska ale nie moge usunac zadnej partycji z 5,7GB. Na
tym dysku jest partycja podstawowa 4GB FAT32 i 1,1GB partycja linuxa oraz
110MB na swap'a. Próbowalem nawet z linuxa ale nie da rady chyba pozostaje
tylko low level format, mam wiec pytanie czy macie jeszcze jakies propozycje
a jezeli nie to prosze o jakies rady co do formatowania z nieskiego poziomu
oraz jakie programy dzialaja.
Prosze o mozliwie szybka pomoc.
Z gory THX

--