Re: rejestr

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 21:23:18 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <amvid_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cos tam zainstalowlem i mi sie namieszalo, wiec chce "cofnac sie" w
czasie,
> . Wrocic do konfiguracji sprzed instalacji.

windoza przechowuje biezace dane o rejestrze
w plikach system.dat i user.dat w katalogu Windows
kopie natomiast w kliku innych miejscach:
(najpierw zaznacz w widoku "pokaz wszystkie pliki")
1)w katalogu glownym jest plik system.1st - kopia rejestru
zaraz po instalacji - zmień nazwe na system.dat
(nie pamietam, czy nie trzeba z poziomu DOSa)
i gotowe. Wada - wracasz do postaci systemu dosc "dziewiczej".
nie wiem z jakim skutkiem - nigdy nie musialem probowac :)
2) w katalogu windows/sysbckup znajdziesz pliki zip
o nazwach rb000.zip, rb001.zip itd (chyba 5)
ktore stanowia kopie system.dat, user.dat win.ini
i system.ini, tworzone kolejno kazdego dnia.
Rozpakuj, nadpisz i gotowe. Jak nie minelo zbyt
duzo czasu to moze masz jakies kopie z przed katastrofy :)
3)sciagnij regclean`a od Microsoftu i sprobuj napawic
rejestr po wczesniejszym odinstalowaniu pechowej aplikacji
Tyle na razie przychodzi mi do glowy, mozna jeszcze
sprobowac wyeksportowac rejestr do pliku tekstowego
a potem z powrotem ale musialbym poszukac jak to sie
dokladnie robi - pozbywasz sie roznych niepotrzebnych pozostalosci

pozdrawiam
RafalDankowski